lørdag den 24. november 2012

Et fund!

Aftensmaden i dag var ikke specielt blogværdig, det var til gengæld det værktøj som jeg brugte og det vil jeg da gerne lige vise frem...


Min kartoffelmoser! Den nyeste tilføjelse til min samling af køkkengrej og fundet til den nette sum af 10 kr. i den lokale genbrugsen... Jeg ELSKER den - den er simpelthen bare så fin og dejlig at bruge, men den er nemmest at bruge i mindre gryder med en mindre portion kartofler end jeg havde gang i til aften... Nu er den blevet vasket og ligger i køkkenskuffen lige ved siden af risene til el-mixeren... Det er lidt ondt, det ved jeg, men intet slår sådan et gammelt solidt stykke værktøj, når arbejdet skal gøres ordentligt!

2 kommentarer:

  1. Alene dens rustikke udseende gør den værd at have i køkkenet. Jeg kan godt forstå, at du faldt for den i genbrugsen!

    Jeg har sådan en fætter i plastik fra Tupperware og ville heller ikke undvære sådan en, når den står på kartoffelmos.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes også den er super fin! Uhh Tupperware går man altså heller ikke galt i byen med... :D Har overtaget en del af svigermors Tupperware og er super glad for det :)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...