lørdag den 5. november 2011

Stilhed på bloggen

Nu er det efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg sidst har lavet et indlæg på bloggen og grunden er helt enkelt, at jeg er ved at indkøre Elias i dagpleje og det tager altså bare nogle kræfter! Vi havde også lige en enkelt sygedag i den forgangne uge, hvor øglebarnet holdt sin far og mig vågne fra kl. 1 til kl 5.30 ved bare at græde og græde... Det var en hård nyser men vi er kommet godt ud på den anden side... Håber at tiden bliver bedre i næste uge, så jeg kan komme i gang på bloggen igen...

Så denne gang må i nøjes med et billede af min guldklump...


2 kommentarer:

  1. Skøn blog!

    http://allmyspokenthoughts.blogspot.com/ - Kig gerne forbi.

    SvarSlet
  2. Nåårh, hvor er han kær!!!

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...