torsdag den 1. november 2012

Og kyllingen i gryden blev til.....

.... Aspargessuppe! (undskyld den virkelig dårlige billedkvalitet, jeg skal SÅ meget have mig en bedre spisebordslampe!)


Madplanen holder nemlig stadig og resterne af den kogte kylling skal bruges til en omgang høns i asparges senere på ugen... I morgen skal vi afprøve en anden aalborgensisk madbloggers ret og det glæder jeg mig ustyrligt meget til - jeg er SÅ spændt på retten...

Jeg bliver også lige nødt til at fortælle at i tråd med Stop Madspilds ånd siede jeg grøntsagerne fra og frøs dem ned i en pose for senere at kunne putte dem i en omgang kødsauce for lidt ekstra grøntsagskraft...

Opskriften på denne lækkerhed finder du lige HER...

4 kommentarer:

  1. Åh, det ser skønt ud! Jeg eeeeelsker aspargessuppe :o) ja, og høns i asparges er også bare SÅ godt. Mums :o)

    SvarSlet
  2. Tak søde :D Det er også bare min favoritsuppe over dem alle! Uhh tænderne løber allerede i vand nu ved tanken om den omgang høns i asparges der venter i morgen! Det er bare luksusspise! :D

    SvarSlet
  3. Hehe.. mit bud var faktisk høns i asparges. Så helt ved siden af var det da ikke ;)

    SvarSlet
  4. Åh det ser lækkert ud. Supper er da også bare et must på denne årstid. Specielt på travle og korte efterårsdage, som bare synes at blive kortere og kortere i øjeblikket..

    Fin blog, god weekend!
    /Tine - hermed ny fast læser

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...