fredag den 5. februar 2010

Endelig slut på den praktik

Så kom den dag, jeg har ventet på i hele 4 uger! Min praktik på Juridisk Institut sluttede i dag og det skete uden det helt store hurlumhej. Jeg havde bagt boller og medbragt kage, som blev nydt ved morgenkaffen kl. 9 og vi var forbløffende mange til det i dag. Det var nu hyggeligt nok og de takkede for min tid og hjælp de sidste 4 uger, jeg fik afsluttet de ting jeg havde på mit bord og tog hjem allerede 10.30... nu venter jeg bare på at modtage en udtalelse, så jeg kan komme videre. Det er ikke et forløb jeg kan bruge til så meget, men er da rart at have noget på CV'et, så arbejdsgiveren kan se, at man ikke bare har drevet den af i sin ledighedsperiode.

Der er da også sket gode ting i ugens løb. Jeg fik bagt knækbrød ud fra en opskrift, som min veninde var så sød at dele med mig og her er resultatet: