fredag den 27. februar 2015

Når man lokkes...

...til at kigge på kjoler af sin svigermor, så kommer der lige pludselig denne potpourri af ønsker ud af det:


1. Anna Field Etui Kjole 2. Junarose Strikjakke 3. Tamaris pumps (som er sorte selvom de syner brune)


1. Anna Field Sommerkjole 2. sweet deluxe DAHLISHA Øreringe 3. Even&Odd Pumps

1. Anna Field Jersey Kjole 2. Pieces PCALDA Tørklæde 3. Jana WAWONA Pumps

Og det var så den månedsløn eller også kommer det højest sandsynligt på ønskesedlen... Hvad har du sidst forkælet dig selv med?

4 kommentarer:

  1. Anna Field kjoler er så fine - har lige fået en Anna Field cardigan

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig Karin og jeg ville ønske, at jeg lige havde en måndesløn at shoppe for ;) Uhh den skal du da vise frem! :D

      Slet
  2. Sikke nogle skønne kjoler du har fundet!

    SvarSlet
  3. Pas på med Anna Field-kjoler! Man bliver dybt afhængig 😉
    Min sidste forkælelse var en længe tiltrængt tur til frisøren - det kom der krøller ud af 😄

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...