mandag den 26. september 2011

Hvordan fejre man en 10 års kærestedag?

Det gør man da selvfølgelig med en kage!!!


En god bekendt spurgte en dag, om jeg ikke havde lyst til at lave sådan en kage til hende til at overraske hende mand med og jeg er jo den helt store romantiske sjæl, så det kunne jeg da ikke sige nej til og når jeg endda fik frie hænder til designet, kunne det jo ikke blive bedre. Hun gav mig dog lidt instrukser; andre farver end sidst (rød/hvid tror jeg det var) og noget med blomster, tallet 10 og hjerter - så kunne jeg ellers bare gå i gang... Her kommer lige lidt billedspam af kagen, som vakte stor glæde...





8 kommentarer:

  1. hvor ser den super mums ud :)
    Kh Micha

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk kage, søde :o) Hvad er det du har betrukket den med?

    SvarSlet
  3. Hejsa cs
    Tusind tak for de søde ord :)

    SvarSlet
  4. Hejsa Maria
    Tusind tak for komplimenten :)

    SvarSlet
  5. Hejsa Micha
    Tusind tak - den smagte også godt har jeg fået bekræftet i dag fra den glade modtager...

    SvarSlet
  6. Hejsa Camilla
    Tusind mange tak skal du have søde :) var også lidt stolt af den...
    Den er såmænd bare overtrukket med Wilton fondant og så har jeg sprayet noget PME Pearl Lustre spray på - det skal jeg også bruge til en bryllupskage i december, så ville lige afprøve den igen...

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...