søndag den 20. maj 2012

3 år - et majbryllup...

I dag er det 3 år siden jeg sagde ja til at dele livet, dets sorger og glæder, i medgang og modgang med min dejlige mand. Vi har faktisk været sammen i 14 år i dag også og år jeg tænker tilbage, så viste vejret sig både for 3 år siden og for 14 år siden fra sin lige så fantastiske side, som den gør i dag...

I dag har vi en lille bølle, der ligger og sover i sin barnevogn udenfor og senere kommer min bror, så vi kan fejre hans fødselsdag, han fylder nemlig år i morgen...

Jeg vil sige min mand tak for alle årene der er gået - det har været en dejlig rejse med mange spændende destinationer og jeg ved, at årene vi har foran os kun kan blive endnu bedre...

Rigtig glædelig søndag til jer alle...

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bryllupsdagen :o) Det var sådan et smukt bryllup, og I så sååå glade ud :o)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen, skønt at kunne mindes alle årene :)
    Kh Micha

    SvarSlet
  3. Et meget stort tillykke med mærkedagen!

    Åååårh, du var bare så fin som brud!

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal i have søde piger! :D

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...