torsdag den 24. maj 2012

Find mig på Bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Hvilken fordel er det at være på bloglovin'?

    SvarSlet
  2. Hejsa Anja
    Du kommer på en liste derinde, som er søgbar :) Du kan give din blog nogle nøglesøgeord, fx crafts eller photography og så kommer den frem sammen med andre, når der søges på disse ord :) Desuden er der mulighed for at komme ud til et større udenlandsk publikum :)

    SvarSlet
  3. Ahaaa, tak for forklaringen, Agnethe!
    Jeg har min blog tilmeldt på Blogtoppen, men jeg har godt lagt mærke til, at nogle også er på Bloglovin'.

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...