søndag den 8. juli 2012

Vinderen er...


Hermed sluttede konkurrencen om min nålepude give away, men jeg har allerede en ny give away i ærmet og det er ikke en helt lille en af slagsen... Vi skal lige på den anden side af vores sommerferie før den skydes i gang.

Vinderen af denne give away er nu fundet og udtrækningen så ud som følgende - igen havde jeg fået digital hjælp på random.org:











Tillykke til Nr. 2 i rækkefølgen som altså er Helle, der har bloggen Giveaway i Blogland. Helle, hvis du vil skrive dine kontaktinformationer til mig på adressen agnethe.thorsen(snabela)gmail.com så får du hurtigst muligt tilsendt din præmie og tusind tak til alle i andre, som har deltaget.

4 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke. Agnethe så må du rykke ud med hjælp til at få lavet en :o)

    SvarSlet
  2. Det er altså en lækker gevinst ;) Du er så dygtig til det syning!!
    Tillykke til vinderen!

    SvarSlet
  3. Karin - jeg har lige fået en bestilling på endnu en nålepude, så mon ikke der kommer en lille DIY på bloggen på et tidspunkt ;)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...