mandag den 17. december 2012

17. December - Julens musikalske indslag...

Glædelig 17. december...
 
Alt imens jeg sidder og nørkler med at blive færdig med julekort og bordpynt til julebordet, så vil jeg lige give jer lidt indblik i, hvad jeg har af musik til at holde mig gående på... Julemusikken har kørt herhjemme lige siden 1. december og den stopper ikke før vi rammer d. 31. december og det så bliver tid til at spille Abbas Happy New Year på fuld drøn...

I år har jeg endelig fået taget mig sammen til at høre Michael Bublés julealbum, jeg har genhørt klassikere fra de gode gamle 80'er og jeg er gået i barndommen sammen med min søn... Her er et par udsnit af de dejlige, men måske knapt så klassiske julesange i på min playliste:



Denne her har jeg i versionen med Tommy Seebach og den er tusind gange bedre, men denne var den eneste jeg kunne finde...




Håber det kan bringe julestemningen frem i jer på denne lidt kolde og våde mandag... Rigtig god fornøjelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...