Gå videre til hovedindholdet

Frk. Jensen har gjort rent

Sjovt jeg lige skulle falde over dette indlæg netop i dag, hvor jeg selv skal gøre hovedrent (og det trænger desværre til en GRUNDIG omgang)

Men tag lige at kigge her på denne fine give-away, som var reusltatet af Frk. Jensens rengøringskuller...

Give-away

Kommentarer

  1. Hejsa Frøken Jensen
    Velkommen på bloggen og tusind tak for tippet - det vil jeg i hvert fald undersøge. Havde også kig på et mønster i Stof & Stil, hvor det måske var 4 3 stykker stof, ærmer og et lille bånd, der skulle sys i. Det synes jeg ikke virkede uoverskueligt, men hvis det andet mønster er nemmere, så vil jeg da prøve det - jeg har syet duge. pudebetræk og en sengerand (med pipingbånd) så lidt kan jeg da sy ;)

    Tusind tak for hjælpen i hvert fald - vil da lige tage et kig på deres mønstre i Panduro :D

    Mange hilsner
    Agnethe

    SvarSlet

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...