mandag den 29. juli 2013

Vanish Vinderne er fundet...

Først og fremmest vil jeg lige sige tak til alle jer, der deltog i denne min hurtige lille give away og nogle søde, muntre og dejlige historier der er blandt alle kommentarerne. Tak fordi i havde lyst til at dele jeres pletfjerningserfaringer med os andre!


Og så til vinderne - to styk og jeg fik hjælp fra "find en vinder" og den første blev:




Bag kommentar nr. 5 er:

Stort tillykke til Trine. Vil du være sød at sende mig din adresse i en mail - så sender jeg din gevinst hurtigst muligt.

Og med Trines nr. trukket så er der kun 13 tilbage i opløbet om den sidste mulighed for at vinde - hermed blev den anden vinder fundet:



Bag kommentar nr. 7 efter udtrækningen af Trine, blev det så Pia, der vandt med kommentaren:


Også et stort tillykke til dig Pia med gevinsten. Vil du sende mig din adresse på en mail, så sender jeg også en omgang Vanish til dig hurtigst muligt.

1 kommentar:

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...