torsdag den 9. december 2010

9. December

Glædelig 9. december til alle!
 
 
I dag har jeg kedet mig en lille smule og derfor tænkte jeg, at der skulle ske lidt sjovt på bloggen... Bag dagens låge i julekalenderen gemmer der sig derfor:

En julekonkurrence!

Mangler du stadig at få sendt nogle enkelte julekort til familie eller venner, men bare ikke har fået dem lavet eller købt, så har du her chancen for at vinde 5 "one-of-a-kind" julekort lavet af mig...


Alt, hvad du skal gøre er at svare rigtigt på hvilke film/serier/julekalendre, som vi forbinder med jul, følgende 5 citater kommer fra:
  1. “Man, if this is their idea of Christmas, I gotta be here for New Year's”
  2. “Who do you have to screw around here to get a cup of tea and a chocolate biscuit?”
  3. “I have a cow and I sew. How's that for "hard to relate to"?”
  4. “This is my house, I have to defend it.”
  5. “Halli hallo og lige et øjeblik…”
Der vil blive trukket lod om kortene 3. søndag i advent blandt alle de rigtige besvarelser kl. 12.00 og vinderen bliver annonceret her på bloggen.

Rigtig god fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...