tirsdag den 13. december 2011

13. December - Luciadag

Glædelig 13. december og Luciadag allesammen...



Man må sandelig sige, at decembervejret lader vente på sig, i dag har det pjasket ned med vand stort set hele dagen, det var først, da jeg endelig hoppede i gummistøvlerne, at det rent faktisk holdte tørt... Er det ikke bare typisk!

Men nu er det jo blevet Luciadag, som fejres landet over med optog og levende lys og ikke mindst Luciabrød - bare se hvilke lækre brød Kristine har bagt her: CookieCrumble

Mit overskud var desværre ikke til at bage nogle i år, så det må blive næste år... I dag vil jeg bare åbne lågen til den smukke smukke Santa Lucia sang - så kan i jo nyde den, mens i afprøver Kristines opskrift...


Rigtig god fornøjelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...